Toimitusehdot
Kaikkiin yli 80€ tilauksiin ilmainen toimitus Suomessa!
Toimitamme tällä hetkellä ainoastaan Suomeen.
Postikulut määräytyvät toimitustavan mukaan. Toimittajana on joko Posti tai Matkahuolto valinnastasi riippuen. Voit valita toimitustavan Kassa-sivulla.
Paketti lähetetään Hapulan varastolta 1-15 arkipäivän kuluessa tilaushetkestä tai kun kaikki tilauksen tuotteet ovat varastollamme.
Jos tilauksessa on tilaustuotteita (esimerkiksi tilaustyönä teetetty 3D-tuloste) tai jälkitoimitustuotteita (eli tuote, jota ei ole vielä varastossa, mutta se on tilattavissa varastoon), toimitusaika vaihtelee normaalisti 1-8 viikon välillä.
Lähetys on perillä 1-10 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä.
Seuranta: Saat tiedon sähköpostiin, kun tilaus on noudettavissa. Saat myös seurantakoodin tilausvahvistuksen yhteydessä.
Voit valita itse noutopisteen (huom. pakettiautomaatin ollessa täysi sitä ei näytetä valikossa).
Nouto Hapulan varastolta
Nouto Hapulan varastolta ei ole mahdollista.
Tilauksen jakaminen osiin
Jos varastollamme ei ole jotain tuotetta tilauksesi voidaan lisämaksua vastaan jakaa osiin. Tällöin voit maksaa toimituseräkohtaisen toimitusmaksun, jonka käytämme tilauksesi pilkkomiseksi useampaan osaan. Näin saat osan tilauksestasi perille nopeammin.
Jos olet valinnut toimitustavaksi paketin, mutta varastolta lähtevä tuote mahtuu kirjeeseen, saatamme lähettää sen kirjetoimituksena.
Maksutavat
Maksupalveluna meillä on käytössä PayPal ja Google Pay. Maksukortilla maksaminen on mahdollista PayPal-palvelun kautta.
Tilauksen palauttaminen
Verkkokaupan kautta tilatuilla tuotteilla on tavanomainen 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin ostohetkellä.
Vastaanotetut tuotteet on kätevintä palauttaa samassa pakkauksessa (kuori tai paketti) kuin missä ne vastaanotitkin.
Voit palauttaa tilauksesi palautusosoitteeseen: Vesirattaanmäki 9 A3, 02740 Espoo.
Vastaat itse palautuskustannuksista.
Reklamaatiot ja vialliset tuotteet
Lähetä sähköposti osoitteeseen info@hapula.fi ja mainitse viestissäsi nimesi, käyttäjätunnuksesi sekä tilausnumero, joka löytyy tilauksen mukana tulleesta saatteesta. Palaamme sähköpostitse asiaan.
Huomioithan, että jokaisen 3D-tulosteen osalta laatu vaihtelee hieman. Tarkastamme kaikki 3D-tulosteet ennen lähetystä emmekä lähetä viallisia tuotteita asiakkaillemme. Pienet kosmeettiset eroavaisuudet ovat kuitenkin tyypillisiä 3D-tulosteille.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Paketointi
Noudatamme pakkaamisessa erityistä huomiota taataksemme asiakkaallemme hyvälaatuiset ostokset. Pakettilähetykset pakataan pahvilaatikkoon tai voimapahviin. Tarvittaessa myös pakettilähetykset pehmustetaan huolellisesti kuplamuovilla.
Seurantatunnus
Kaikkiin pakettilähetyksiin ja kirjattuihin kirjeisiin tulee seurantatunnus. Saamassasi lähetysvahvistussähköpostissa tulee seurantatunnus jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua. Menettely vaatii, että asiakkaan käyttäjätietoihin on täytettynä toimiva sähköposti ja puhelinnumero.